Vertikalni centrovani

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Wed Mar 4 07:13:26 CET 1998

> Muzete mi, prosim, nekdo poradit s tim, jak v tabulce, kde je v
> prvnim sloupecku nejaky popisek a v druhem obrazek, zaridit, aby
> popisek (napr. "a)") byl vertikalne vycentrovan na stred obrazku? Me
> pokusy s \vfil selhaly a davat tam absolutni \raise se mi nechce.
> Cela tabulka je jeste v ramecku s pouzitim \minipage a \psshadowbox,
> coz mozna dela nejake potize.
>
> Dekuji.
>
> Jan Plesingr

ani shadowbox nerobi problemy. Ja som takto zvladol kopu tabuliek.
Namiesto rozpisu mozete na urychelnie zapisu pouzit makro.

Zdravi
                   Ladislav Bitto

\shadowbox{\begin{tabular}{|c|c|}\hline
\parbox{28mm}{ \begin{center}a \end{center}} &
\parbox{28mm}{ \begin{center} a\\b\\cc\\dd \end{center} }\\\hline
\end{tabular}}