Fonty Monotype ISOLatin2

Stanislav Hledik hle10uf at axpsu.fpf.slu.cz
Sat Mar 14 00:02:11 CET 1998

Dobry den,

    po nedavnem upgrade nasi Unixove masiny jsou k dispozici fonty T1
Monotype ISOLatin2 (TimesNewRoman-ISOLatin2 atd). Zkousel jsem pripravit je
pro TeX pomoci afm2tfm a xl2.enc dodavaneho s a2ac P. Olsaka. Vsechny
akcentovane znaky vypadaji velmi dobre, ale leva ceska uvozovka ,, vypada
jako "t"  s (typografove prominte) ocaskem dole a prava chybi uplne.
Zkousel jsem predradit program a2ac (se standardne dodavanym zmenovym
souborem cscorr.tab), ten ale havaruje. Nez se v tom zacnu hrabat, chtel
bych se zeptat, jestli neco podobneho uz nekdo neresil.

Diky a pekny vikend,
                -sh

----------------
Stanislav Hledik