twocolumn a dlouha tabulka

Zdenek Wagner wagner at beba.cesnet.cz
Mon Jun 29 17:39:41 CEST 1998

On Mon, 29 Jun 1998, Alexandr Malusek wrote:

> Date: Mon, 29 Jun 1998 14:03:45 +0100
> From: Alexandr Malusek <malusek at hroch.ujf.cas.cz>
> To: cstex at cs.felk.cvut.cz
> Subject: twocolumn a dlouha tabulka

Take jsem jednou mel zcela neobvykle pozadavky na tabulky a
nakonec jsem to resil prepsanim \output rutiny. Lze namitnout, ze
v LaTeXu resi \output spoustu veci, takze to neni snadne. Nastesti
ovsem kapitola s tabulkami (cca 2000 stran) neobsahovala floaty
ani jine vymozenosti, takze moje \output rutina byla pomerne
jednoducha a tabulkova makra jsem predefinoval podle svych potreb.
Zrejme Vam nic jineho nezbyde.