DVI do PDF - reseni

Jiri Polach sprava at jh-inst.cas.cz
Tue Jun 30 16:03:47 CEST 1998

>No, aspon jsem se dozvedel spoustu veci o fontech ... Document/info pravi,
>ze fonty jsou Type 3 ... Pokud tedy tomu dobre rozumim, zbyva mi bud pouzit
>nejaky komercni Distiller, ktery prevede PS na PDF i s vektorovymi fonty,
>nebo PDFTEX, coz ale pujde tezko, neb pracuji v DOSu a navic PDFTEX myslim
>neumi pracovat s obrazky ve formatu EPS, kterych mam spoustu. Nebo existuje
>jeste jine reseni ?

Reseni jsem nasel. Samozrejme jsem nejprve vytvoril PostScript pomoci T1
cs-fontu od pana Olsaka a ten jsem potom predhodil programu PStill (pro Linux
zdarma), ktery z toho vydestiluje velmi pekny PDF (navic komprimovany).

PStill je k mani na http://www.this.net/~frank/pstill.html. Doporucuji vsem,
kteri nechteji nebo nemohou pouzivat pdfTeX nebo potrebuji destilovat i
neTeXovske PostScripty.

Jiri Polach