Obtekanie

Jan Busa busaj at tuke.sk
Mon Jun 22 14:55:37 CEST 1998

> Mam v Latex-u nakresleny obrazok v prostredi picture
> a chcel by som ho nechat obtekat textom.
>                           R.Blasko
V LaTeXu mozete pouzit styl picins.sty alebo picinpar.sty
(Clanok v Zpravodaji 97/1?) Picins vie zaradovat vlavo alebo vpravo s
roznymi volbami, picinpar aj v strede (ale to pri uzkom texte asi nebude
vhodne). Picinpar na rozdiel od picins-u vie obtekat nielen od 1. riadku.
Da sa pouzit aj prikaz \parshape (TeXbook).

   Zdravi   Jano Busa (busaj at tuke.sk)

P.S. Pripadne mi napiste mail priamo, mozem poslat uvedene styly ako reply.
Teda nie cez konferenciu.