Obtekanie

Jiri Hospodka Ing. K331 HOSPODKA at feld.cvut.cz
Mon Jun 22 14:14:55 CEST 1998

> Da sa pouzit subor incpic.tex od Oldricha Ulricha.
>
>                                                   L.Bitto
To sice bude fungovat, ale uz ne spolu s prikazem \caption, takze se
plne nevyuzije prostredi figure (ma se to sazet v LaTeXu).

Lepe je pouziti jineho makra, delaneho pro LaTeX - picins, floatflt,
wrapfig, ... Vice naleznete bud v LaTeX Companion nebo v
predposlednim cisle zpravodaje, jestli si vzpominam presne, kde byl
podrobne popisovan prave picins.
                                           Jiri Hospodka