cstex & tetex

Leo Galambos guru at jobs.cz
Fri Jun 19 06:33:05 CEST 1998

Michal Choura wrote:

> Co presne je to za verse tetexu, cstexu, Linuxu? Prekladal jste si ho ze

Linux? Ne, pekne dekuju :). Slo o OpenBSD2.3/i386, teTex prelozeny a
instalovany pres ports (make;make install).
cstex balik pro tetex jsem pak sebral na cstugu, a jal se instalovat.
Protoze jsem moc nevedel co s tim, tak postup presne vychazel z
README.tetex (a abych rek' pravdu, tak ja ted uz nevim, co se delo, ale
do stejne situace se _asi_ dostanete, kdyz si udelate partisnu a hodite
tam OpBSD2.3). Jeden dobrodinec me jiz privedl na reseni, kdy doporucil
texhash (pregenerovani ls-R). Na 100% jsem texhash poustel nekdy v
prubehu postupu podle README, takze se mi do toho nechtelo, ale kdyz
jsem grep-nul ls-R, cslatex.fmt tam treba nebyl...

Tak jsem se posadil do .../texmf a dal jako su texhash. Ted to jede.

BTW: Tedy vsechno nejnovejsi verse, co se daly sehnat.

Leo