cstex & tetex

Michal Choura xchoura at hpk.felk.cvut.cz
Tue Jun 16 17:41:15 CEST 1998

On Fri, 12 Jun 1998, Leo Galambos wrote:

> Prave jsem presel z emTeX na teTeX a mam tradicni problem:
> pri pouziti csplain, cslatex mi to hlasi: I can't find the default
> format file

> Instaloval jsem to PRESNE podle popisu (README.tetex) co u cstex (12-97)
> je. Da se s tim neco delat?

Co presne je to za verse tetexu, cstexu, Linuxu? Prekladal jste si ho ze
zdrojaku? hlasilo to pro prekladu nejake chyby? Jak vypada soubor
texmf.cnf (neposilejte ho cely do konference, jen jestli v nem nejsou
nesmysly)? Mate v adresari ${TEXMF}/web2c soubory csplain.fmt atd?
Zkuste poslat vice informaci.

(mc)

Michal Choura          e-mail: Michal.Choura at bigfoot.com
                       http://cs.felk.cvut.cz/~xchoura/
                       PGP: send mail with subject SEND ME PGP KEY