Elekticke obvody

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Fri Jun 12 15:54:08 CEST 1998

. . . . .

> ked Vas program ma vystup tlacenia do suboru, tak to mate vyhrate.

To maji asi vsechny rozumnejsi programy. Ale myslim, ze dotaz nebyl na
to,
jak dostat obrazek (treba z OrCadu) do TeXu, ale zda lze z dat OrCadu
vytvorit zdrojovy soubor pro circuit-macros. Nezabyval jsem se tim, ale
myslim ze:
- to je v principu mozne, i kdyz to nemusi byt zrovna snadne (nastesti
programy tohoto typu mivaji moznost ukladat data v citelne textove
podobe).
- se tim ale nikdo nezabyval, protoze proste preneseni schematu
do textu ve forme obrazku je dostacujici, a pritom vcelku snadne.

Pokud jde o vkladani obrazku do textu, metod je cela rada. Zalezi
hodne na sytemu ktery pouzivate a na tiskarne. Uz se o tom zde
diskutovalo
mnohokrat, doporucuji prohlednout archiv teto konference.

                                                    Lubos Kloc