Elekticke obvody

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Fri Jun 12 12:31:00 CEST 1998

> Dobry den,
> mohli byste mi nekdo doporucit nejaka dobra makra na kresleni
> elektrickych obvodu. Zatim jsem vyzkousel CTAN/graphics/circuit-macros a

podla toho kolko a ake schemy budete kreslit. Da sa to aj priamo v LaTeX-u.
Pred 4 rokmi som potreboval nakreslit okolo 30 roznych schem. Vytvoril som
si par makier (\odpor, \integobvod, \kondenz \dioda ......) a potom sa uz
schema dala celkom rychlo pospajat. Myslim, ze by mali byt stale v Brne, ale
neviem ci su to "dobra makra na kresleni el. obvodu". Pre mna to bola
najrychlejsia, najjednoduchsia a v neposlednom rade najpresnejsia cesta.

> libilo se mi to. Chybi mi ovsem moznost importovat data z nejakych
> interaktivnich programu na kresleni obvodu (treba ORCAD nebo SpiceCAD),
> je to vubec mozne?

ked Vas program ma vystup tlacenia do suboru, tak to mate vyhrate.

> Dale bych se chtel zeptat, jestli nejsou k dispozici nejake fonty,  ktere
> by se k popisu soucastek hodili trochu vice nez cmr (tj. aby byli trochu
> slabsi).

ja som pozival bezpatkove pismo (\sf).

Zdravi
             Ladislav Bitto