Web2cokoliv v Dosu

Z. Wagner wagner at beba.cesnet.cz
Tue Jun 2 16:27:49 CEST 1998

On Tue, 2 Jun 1998, Jiri Osoba wrote:

> WEB je system pro psani "dobre dokumentovanych programu" v zasade v
> Pascalu. Takze potrebujete prekladac Pascalu.
>
> Abyste jej vsak mohl nakrmit, potrebujete prave program TANGLE, ktery
> provede konverzi WEB->PAS. Tangle by mel byt u kazde insatace TeXu
> (kouknete na CTAN, treba /systems/msdos, bude jich tam fura).

Existuje samozrejme take web2c, ktery prevede WEB na C. WEB je vlastne (v
programove casti) podmnozinou pascalu a web2c konvertuje do podmnoziny C.
Dalsi odstavec plati v C mozna jeste vice nez v pascalu.

> Samotny preklad nemusi byt vsak trivialni zalezitost, casto je treba
> dodelat nektere veci, ktere se odlisuji (napr. analyza prikazoveho
> radku, prace se soubory, rizeni pameti apod.). Takze to bude chtit
> trochu prace.
>
> Stejnou pracu byste s tim mel i pokud byste pouzil Linux, takze to v
> klidu zkuste v DOSu.
>
> Jiri.

Zdenek Wagner

E. Hala Laboratory of Thermodynamics,
Institute of Chemical Process Fundamentals
of the Academy of Sciences of the Czech Republic
e-mail:wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

Local editor of the Bulletin of the Czech and Slovak TeX Users Group,
member of the CSTUG board
e-mail:Zdenek.Wagner at cstug.cz  or  bulletin at cstug.cz  or  zpravodaj at cstug.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://www.cstug.cz/