Web2cokoliv v Dosu

Jiri Osoba osoba at vyvoj.jablotron.cz
Tue Jun 2 16:21:46 CEST 1998

On  2 Jun 98 at 14:59, Martin Cerny wrote:

> Dobry den,
>
> mel bych takovy problem. Na internetu jsem ziskal program ve formatu .web,
> a chtel bych tento program pouzivat v DOSu. Muzete mi nekdo poradit, jak
> tohoto kyzeneho cile dosahnout vcetne zpusobu jak prekonat vsechny dobre
> utajene a nedokumentovane prekazky?
>
> Vim, ze existuje web2c nebo web2pas, dale vim, ze tyto programy existuji
> vetsinou ve zdrojovem C, pak ale nevim v jakem C kompilatoru tento zdrojak
> prelozit, protoze asi neni vsechno C co se C, tedy aby to nehazelo chyby a
> ja nemusel editovat zdrojaky, protoze tolik tomu zase nerozumim.

> [...]

WEB je system pro psani "dobre dokumentovanych programu" v zasade v
Pascalu. Takze potrebujete prekladac Pascalu.

Abyste jej vsak mohl nakrmit, potrebujete prave program TANGLE, ktery
provede konverzi WEB->PAS. Tangle by mel byt u kazde insatace TeXu
(kouknete na CTAN, treba /systems/msdos, bude jich tam fura).

Samotny preklad nemusi byt vsak trivialni zalezitost, casto je treba
dodelat nektere veci, ktere se odlisuji (napr. analyza prikazoveho
radku, prace se soubory, rizeni pameti apod.). Takze to bude chtit
trochu prace.

Stejnou pracu byste s tim mel i pokud byste pouzil Linux, takze to v
klidu zkuste v DOSu.

Jiri.