Zacatecnik zacal ... aneb dalsi faktura

Z. Wagner wagner at beba.cesnet.cz
Wed Jul 29 15:57:44 CEST 1998

On Wed, 29 Jul 1998, Robert Wolf wrote:

> Dekuji vsem za pomoc pri doladeni moji faktury. Chodi mi uz jako
> \documentclass{faktura} a je to presne to, co jsem si predstavoval. Na
> zacatku se definuji makra a potom se pouzije jenom \faktura a faktura je
> vysazena dvakrat. Pokud by mel nekdo zajem o opravenou verzi, tak napiste,
> dam ji na web. Je to pro verzi LaTeX 2e, mozna i pro 209, ale to by nekdo
> musel vyzkouset. Je to pro DOS verzi. Musi se pouzit nejake kodovani,
> protoze kdyz se pouzije TeX kodovani, tak nefunguje makro proloz (zkousel

Proklad se resi tak, ze se rozebira text po znacich, meri se kerningy a
znovu se vkladaji (krome mezer). Pritomnost \v{c} a podobnych maker pak
vse pokazi. Je tedy nutno pouzit osmibitovy font (cs nebo dc nebo podobny)
a text, ktery obsahuje pripadne akcentova makra, vlozit do pomocneho makra
pomoci \edef. Toto makro se pak rozebira a k tomu je potrebny
\expandafter.

> jsem i \expandafter, ale nezabralo to, takze jestli nekdo bude mit potrebu
> se v tom postourat, tak ma moznost).
>
> Takze jeste jednou dekuji.
>
> Zdravi.
>
> 							Wolf.

Zdenek Wagner

E. Hala Laboratory of Thermodynamics,
Institute of Chemical Process Fundamentals
of the Academy of Sciences of the Czech Republic
e-mail:wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

Local editor of the Bulletin of the Czech and Slovak TeX Users Group,
member of the CSTUG board
e-mail:Zdenek.Wagner at cstug.cz  or  bulletin at cstug.cz  or  zpravodaj at cstug.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://www.cstug.cz/