Zacatecnik zacal ... aneb dalsi faktura

Robert Wolf wolf at limax.paru.cas.cz
Wed Jul 29 12:29:55 CEST 1998

Dekuji vsem za pomoc pri doladeni moji faktury. Chodi mi uz jako
\documentclass{faktura} a je to presne to, co jsem si predstavoval. Na
zacatku se definuji makra a potom se pouzije jenom \faktura a faktura je
vysazena dvakrat. Pokud by mel nekdo zajem o opravenou verzi, tak napiste,
dam ji na web. Je to pro verzi LaTeX 2e, mozna i pro 209, ale to by nekdo
musel vyzkouset. Je to pro DOS verzi. Musi se pouzit nejake kodovani,
protoze kdyz se pouzije TeX kodovani, tak nefunguje makro proloz (zkousel
jsem i \expandafter, ale nezabralo to, takze jestli nekdo bude mit potrebu
se v tom postourat, tak ma moznost).

Takze jeste jednou dekuji.

Zdravi.

							Wolf.