Zacatecnik zacal ... aneb dalsi faktura

Josef Tkadlec tkadlec at math.feld.cvut.cz
Mon Jul 27 09:41:38 CEST 1998

Robert Wolf wrote:

> Dalsi vec je, ze tam mam makro \zprava, pomoci ktereho se definuje zneni
> zpravy pro obsah faktury. Bohuzel uvnitr tohoto textu nelze pouzit prazdnou
> radku pro ukonceni odstavce a proto jsem pridelal makro \endpar, ktere
> vlozi mezeru pomoci \hrule. Jak by se dalo udelat, aby to bralo tu pradnou
> radku?

Melo by pomoci "\long\def\zprava#1{...}".

> Napsal jsem to v DOSu v kodovani PCLATIN2. Kdyz jsem to zkusil prevest
> pomoci CSTOCS2 do TeXovske konvence, tak to hazelo nejakou chybu, tak jsem

Poslete mi, prosim, na moji adresu prislusny soubor a popis chyby, podivam
se na to.

> Dale bych mel jeste dotaz uz mimo faktury. Jak se spravne pisou menove
> hodnoty, napr. deset tisic korun - pise se v TeXu 10.000,-- nebo 10.000,-
> nebo 10.000,--- a nebo 10.000,00. Pise se jako oddelovac tisicu a milionu
> tecka nebo mezera nebo zadna mezera?

Nevim, jake jsou predpisy pro faktury, ale v ceskem textu se mocniny
tisicu oddeluji mezerami a carka na vyznaceni haleru se nema pouzivat
(tedy bud cele cislo nebo dve nuly).

S pozdravem,
Josef Tkadlec
mailto:tkadlec at math.feld.cvut.cz