Reseni kodovani (RE: pdfTeX a cestina)

Z. Wagner wagner at beba.cesnet.cz
Tue Jul 14 15:32:50 CEST 1998

On Tue, 14 Jul 1998, Tomas Kouba wrote:

> Tak jsem to vubec nemyslel. Nedelam si iluze o tom, ze nekdo nebo
> neco presvedci MS aby pouzival kodovani ISO8859-2. Jde o prekodovani
> na urovni TeXu. emTeX to resi tcp tabulkami, existuje path pana
> Skarvady a encTeX pana Olsaka a mozna dalsi o kterem nevim. Docela se
> mi lib predstava, ze ja pisu v kamenikach jednu cast, nekdo v
> ISO8859-2 druhou a jiny na Macu treti a bez nutnosti prekodovavani to
> TeX vezme a spravne prelozi treba takhle:
> [...]
Prave tohle umi encTeX Petra Olsaka, jak jste si mohli precist ve
Zpravodaji. Na rozdil od statickych tcp tabulek lze menit kodovani pri
behu Texu, coz sice nekdy muze vest ke zmateni, ale treba pri sazbe
sborniku z textu dodanych ruznymi lidmi muze byt uzitecne. Navic je
informace o kodovani soucasti souboru a kdyz dostanete text od nekoho
jineho, nemusite zkoumat, v jakem kodovani to napsal.

> A jeste navic je uplne jedno ktery z nas to nakonec tiskne. Nebyla by
> to pohoda?
>
> Tomas Kouba
>
> --
>                    Ing. Tomas Kouba
> Institute of Physics, AS CR    ph.: +420-2-24311137
> Cukrovarnicka 10               fax: +420-2-3123184
> 162 53 Prague                  e-mail: kouba at fzu.cz
> Czech republic                 URL: http://www.fzu.cz/~kouba

Zdenek Wagner

E. Hala Laboratory of Thermodynamics,
Institute of Chemical Process Fundamentals
of the Academy of Sciences of the Czech Republic
e-mail:wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

Local editor of the Bulletin of the Czech and Slovak TeX Users Group,
member of the CSTUG board
e-mail:Zdenek.Wagner at cstug.cz  or  bulletin at cstug.cz  or  zpravodaj at cstug.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://www.cstug.cz/