pdfTeX a cestina

Tomas Kouba kouba at fzu.cz
Mon Jul 13 14:37:10 CEST 1998

On Monday, July 13, 1998 1:52 PM, Rychetský Pavel PharmDr
[SMTP:rychetskyp at MPSV.CZ] wrote:

> Dobry den,
> pro zacatek mi dovolte urcite upresneni vaseho "Doposud jsem psal v
> nebo alternativni .pdf format.
O tento format mi jde. Jinak bych dokonce ani nevidel duvod proc
opustit distribuci emTeX.

> kodovani cestiny resim tak, ze zdrojaky porizuji ve win1250 a pro
> prekodovani l, s , t, z s hackem
> (rozdil v ceskych a slovenskych znacich mezi win1250 a iso-latin-2)
> pouzivam konstrukci
> (omlouvam se za pripadne zmrsenou cestinu):
>
> Pavel Rychetsky

Vase reseni a vsechna reseni i v MikTeXu jsou zalozena na makrech. to
se mi zda jako polovicate reseni. Idealni by byl najaky patch
(Skavrda, Olsak). Slo mi spise o otazku, zda ho nema nekdo prelozeny,
nebo jestli nekdo o jeho prelozeni neuvazuje. Co takhle posun smerem
nahoru a uzivatelsky prijemne upravit distribuci cs pro Win32 (vcetne
pdf). Ja vim, ze spousta TeXaru nema rada Win, ale pro spoustu lidi
to je to prave (alespon si to mysli) a urcite kvuli TeXu neprejdou na
UNIX.

Tomas

--
                   Ing. Tomas Kouba
Institute of Physics, AS CR    ph.: +420-2-24311137
162 53 Prague                  e-mail: kouba at fzu.cz
Czech republic                 URL: http://www.fzu.cz/~kouba