TDS a TrueType fonty

Rychetský Pavel PharmDr rychetskyp at mpsv.cz
Mon Jul 13 09:36:01 CEST 1998

>Zdravim prislusniky cechu TeXovskeho,
>
>nez zacnu obtezovat ucastniky nejakeho zahranicniho listu, se zeptam
>zde.
>
>Pri procitani TDS (A Directory Structure for TeX Files) jsem na strane
>7 narazil na doporucene rozmisteni souboru souvisejicich s fonty:

>kde <type> je afm|gf|pk|source|tfm|type1|vf.
>
>A ted muj problem - kam umistit fonty ve formatu TrueType? Pripadne
>pozdeji OpenType?
>
>Proc to potrebuji? Pouzivam skvely (;-) program pdfTeX, ktery umoznuje
>vyuzivat tyto fonty a chtel bych, aby moje struktura byla alespon
> [...]

V TDS, tak jak je postavena, neni zrejme pro TTF misto.
Jako jedine rozumne reseni vidim navrhnout autorum TDS rozsireni
schematu.

Jinak ja pouzivam implementaci web2c pro Win32 od Fabrice Popineau
(vcetne skveleho a stale lepsiho pdfTeXu :-)) a v souboru texmf.cnf jsem
nasel zaznam
% TrueType outline fonts.
TTFONTS = .;$TEXMF/fonts/truetype//

Pavel Rychetsky