TDS a TrueType fonty

Pavel Janik ml. Pavel.Janik at inet.cz
Sat Jul 11 12:42:03 CEST 1998

Zdravim prislusniky cechu TeXovskeho,

nez zacnu obtezovat ucastniky nejakeho zahranicniho listu, se zeptam
zde.

Pri procitani TDS (A Directory Structure for TeX Files) jsem na strane
7 narazil na doporucene rozmisteni souboru souvisejicich s fonty:

kde <type> je afm|gf|pk|source|tfm|type1|vf.

A ted muj problem - kam umistit fonty ve formatu TrueType? Pripadne
pozdeji OpenType?

Proc to potrebuji? Pouzivam skvely (;-) program pdfTeX, ktery umoznuje
vyuzivat tyto fonty a chtel bych, aby moje struktura byla alespon
trochu konformni. Ostatne je zajimave, ze na strane 11 onoho dokumetu
je pdfTeX zminen, ale jiz se nebere v potaz to, ze umi pracovat s TTF.
--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik at inet.cz