znak pro podmnozinu

Petr Sojka sojka at daeron.fi.muni.cz
Fri Jan 30 18:15:06 CET 1998

"Petr Kolman wrote:"
: Pekne odpoledne,
:
: potreboval bych v LaTeXu vysazet znamenko vlastni podmnoziny v podobe s
: preskrtnutym rovnitkem dole. V AMSTeXu se to jmenuje \subsetneq.  LaTeX
: umi \subset, coz ma formalne stejny vyznam, lec preci se nekdy pouziva i
: trochu jinak, u \subsetneq je kzadopadne zcela jasne, ze mnoziny se rovnat
: nesmi. Muzete mi prosim nekdo poradit, jak v LaTeXu tento znak ziskat?

Aby se LaTeX prilis nerozrustal, jsou symboly z amstexu definovany v baliku
amssymb (viz LaTeX Compoanion, str. 221,222). Tedy staci do hlavicky
dokumentu pripsat
\usepackage{amssymb}

Zdravim
Petr.Sojka at cstug.cz, Petr.Sojka at tug.org