balik times

Jiri Zelinka zelinka at math.muni.cz
Tue Jan 27 17:36:48 CET 1998

> Dobry den.
> Potrebuji prelozit dokument pro LaTeX2e, ktery pouziva balik times.
> V uvodu se pise:

atd.

Balik times.sty jsem uz pouzival a zadne problemy jsem nemel, presto zkusim
uvest par nametu k reseni problemu.
Balik times.sty by mel byt standardni soucasti instalace CSTeXu a mel by se
nachazet v adresar texinput\latex2e\l2tools (presneji v instalaci pro DOS,
OS/2, MSW, jak v UNIXu, nevim). Pokud ho tam nemate, muze to byt napr. treba
starim instalace. V tom pripade doporucuji stahnout soubor cl2psfns.zip z
adresare, v nemz je instalace CSTeXu na serveru CSTUG. Tam by mely byt
prislusne styly 'nastelovane' pro pouziti v ramci CSTeXu. Neni ovsem
vylouceno, ze dojde ke kolizi starsi instalace a novych stylu. V tom pripade
asi bude treba LaTeX2e reinstalovat. A pokud potrebujete i cestinu, tak
nezapomente pouzit taky czech.sty.

Jiri Zelinka