Texty s akordy

Zyka Vit ZYKA at vision.felk.cvut.cz
Mon Jan 26 09:09:19 CET 1998

Kdysi jsem takova makra napsal, posilam je jako prilohu. Umi
sazet akordy (t\[Ami]akovymto zpu\[F\is]sobem), cisluje sloky, sazi
nazev a autora a vytvari seznam nazvu pisni a rejstrik jejich
zacatku. Dlouho se chystam je trochu ucesat, hlavne po typograficke
strance (vhodny akordovy font, mezery, velikost strankoveho
rejstriku, nadpisy, atd.). Berte to tedy jen jako polotovar.

Pekne hrani preje Vit Zyka