Obrazky z wordu do eps.

Anton Surda fyzisurd at savba.sk
Thu Jan 22 18:14:20 CET 1998

> [Charset iso-8859-1 unsupported, filtering to ASCII...]
Teraz
>=20
> Melo by stacit zmenit Bounding Box. To ani neni nutne editovat,
> texovske prikazy pro nacitani ps grafiky to maji jako nepovinny parametr
> (\epsffile i \includegraphics z baliku epsf resp. graphic(s/x) ).

Zial nestaci, lebo Word, dokonca i pri vystupe do eps, dava do suboru
prikazy, ktore su firmou Adobe vyslovene zakazane napr. setpagedevice.
Takyto obrazok potom napr. vymaze cast strany.
Situacia sa da zachranit preeditovanim eps suboru a vyhodenim nevhodnych
usekov a zmenou BondingBoxu. (osvedcilo sa mi jednoduche texovske makro,
ktore vytlaci az 8 obrazkov na A4 nakresli suradne osi a bounding boxy,
pricom 1 mm je 10 bp, cize staci pomerat pravitkom, nasobit desiatimi a
boundig box je hotovy). Inak si myslim, ze na pocitaci sa da BoundingBox
ziskat len z bitmap. Perfektna je funkcia autocrop v programe xv.

>=20
> Zdravi
>         Jaromir Kuben
>=20

Corel5 produkuje dobre eps subory i s BoundingBoxmi. Avsak obrazky vtiahnute
do neho z Wordu castokrat uplne zmrsene a fonty vymene za ine.

Zuajimalo by ma ci niekto ma uplne vyrieseny problem prenosu obrazkov=20
priamo nakreslenych vo Worde do eps. (Vtiahnute bitmapy sa velmi lahko
prekonvertuju pomocou xv.)
=20

Zdravi
Anton Surda