Jak pracovat s PFM?

Z. Wagner wagner at beba.cesnet.cz
Thu Jan 22 13:58:45 CET 1998

On Thu, 22 Jan 1998, Anton Surda wrote:

> Nedavno tu bol oznam o umiesteni na CTAN suboru gust4ctan.zip, v ktorom
> okrem ineho by mal byt prevadzac pfm -> afm. Este som nestacil vyskusat.
>
> Ak to funguje dajte vediet.

Kdysi jsem mel podobny problem a nekde jsem nasel nejaky konvertor
PFM->AFM pro DOS. Nejsem si zcela jist, ale domnivam se, ze PFM obsahuje
kerningy, ale neobsahuje bounding boxy znaku (alespon tak to vyslo z
prevodu, ktere jsem delal). Nastesti bounding boxy jsou zjistitelne primo
z PFA ci PFB, napr. pomoci getafm.ps z GhostScriptu. Kombinaci techto
postupu lze ziskat dobry AFM.

> Zdravi
>
> Anton Surda

Zdenek Wagner

E. Hala Laboratory of Thermodynamics,
Institute of Chemical Process Fundamentals
of the Academy of Sciences of the Czech Republic
e-mail:wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

Local editor of the Bulletin of the Czech and Slovak TeX Users Group,
member of the CSTUG board
e-mail:Zdenek.Wagner at cstug.cz  or  bulletin at cstug.cz  or  zpravodaj at cstug.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://www.cstug.cz/