Mfjob a WinNT

Jaroslav Stribrsky Jaroslav.Stribrsky at vscht.cz
Thu Jan 22 11:18:39 CET 1998

Dobry den

Presne tento problem jsem mel taky, "vyresil" jsem ho tak, ze do promennych
v NT-ckach prenesl vsechny promenne ze startovaciho batche TeXu (nejsou
potreba vsechny, ale me se to nechtelo hledat). Potom jsem pri prohlizeni
souboru *.dvi, pro ktery nejsou vypoctene fonty, nechal viset hlasku na
vytvoreni fontu, prepnul se do NT a v tu chvili tam ten soubor
(C:\TEMP\dv1.mfj) byl. Pustil jsem na nej normalne MFJob a fonty se mi
vypocitaly. Pak uz se dalo normalne pokracovat v prohlizeni dvi souboru.

                                                    S pozdravem

                                                                    Jarda
Stribrsky

Netolicky Jiri wrote:

> Preji dobry den.
>
> Mam nasledujici dotaz. Nainstaloval jsem si z math.feld.cvut.cz
> instalaci TeXu minitex. Pri pokusu o prohlednuti vytvoreneho dila
> vsak dviscr hlasi chybejici fonty. Na dotaz zda je ma MFjob vytvorit
> odpovim Y a vypise s nasledujici:
>
> If this isn't done automatically, call
>   mfjob C:\TEMP\dv1.mfj
> to generate the missing fonts.
>
> Soubor c:\temp\dv1.mfj vsak neexistuje. Zrejme bude nejaky problem s NT,
> nebot pokud stejnou distribuci provozuji na stanici s DOSem funguje vse
> bezvadne. Nevite nekdo jak upravit prislusne davky?
> [...]

  Ing. Jaroslav Stribrsky
  Institute of Chemical Technology
  Department of Computing and Control Engineering
  Technicka 1905, 166 28 Prague 6, CZ
  E-mail: stribrsj at vscht.cz
  WWW: http://staff.vscht.cz/~stribrsj
  Phone: +420-2-24352970 (modem online)