Mfjob a WinNT

Zdenek Wagner wagner at beba.cesnet.cz
Wed Jan 21 13:50:30 CET 1998

On Wed, 21 Jan 1998, Tomas Bahnik wrote:

> Date: Wed, 21 Jan 1998 09:24:44 +0100
> From: Tomas Bahnik <TOMAS.BAHNIK at vslib.cz>
> To: csTeX at cs.felk.cvut.cz
> Subject: RE: Mfjob a WinNT
>
> Nevim, zda je to spravna stopa, ale kolega tvrdil, ze tento problem
> souvisi s dlouhymi a kratkymi priponami souboru, ktere mf vytvari.
>
> **************
> Tomas Bahnik
> Katedra fyziky
> Technicka Univerzita Liberec
> ************************

Programy z emTeXu v OS/2 na HPFS vytvori dlouhe jmeno, na DOSu
nebo FAT v OS/2 prebytecna pismenka upadnou. Pri nacitani programy
tusi, ze neco mohlo upadnout (a vedi co) a hledaji soubor s
alternativnim jmenem. Zdanlive nepodstatna poznamka: v OS/2 mohu
nastartovat DOS Session a DOSovy program ma pristup na disk s
HPFS, i kdyz DOS to sam neumi. Adresare a soubory s dlouhymi jmeny
jsou ale neviditelne. Konec zdanlive nepodstatne poznamky. WinNT
vytvari na NTFS alternativni jmena obsahujici ~ a cislice, aby
tyto soubory videl i DOS. Bohuzel emTeX s takto vytvorenymi jmeny
nepocita. Kdysi jsem zkousel instalovat emTeX v NT a mam pocit, ze
mi tam prave vznikaly soubory s ~ ve jmenech. Nepodarilo se mi to
rozchodit, takze se zajemce tehdy vratil k DOSu a ja jsem presel
na OS/2. Mozna se daji jmena pomocnych souboru nastavit nekde v
parametrech nebo v environmentu. Pokud trvate na NT, podivejte se,
jak to udelal Josef Krob (dostupne na serveru sdruzeni).

Zdenek Wagner

E. Hala Laboratory of Thermodynamics,
Institute of Chemical Process Fundamentals
of the Academy of Sciences of the Czech Republic
e-mail:wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

Local editor of the Bulletin of the Czech and Slovak TeX Users Group,
member of the CSTUG board
e-mail:Zdenek.Wagner at cstug.cz  or  bulletin at cstug.cz  or  zpravodaj at cstug.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://www.cstug.cz/