Prevod z PDF

Hanus Adler had at pdas.cz
Mon Jan 19 18:58:56 CET 1998

On 19 Jan 1998 14:51:26 +0100, Zdenek Wagner <wagner at beba.cesnet.cz> wrote:
>Jinou moznosti je Acrobat Reader. V nem si muzete (pokud to neni
>zakazano) oznacit text, zkopirovat na clipboard a natahnout jej
>kamkoliv (ale pokud to neni jen par stranek, pak Vas lituji...).

obavam se, ze to neni tak jednoduche -- zrovna dnes jsem to zkousel :)
Ve wordu jsou totiz potom zmrsena pismenka s diakritikou. Mozna by
stacilo nejake makro, ktere by to napravilo.

Take bych to docela potreboval, jelikoz odmitam pracovat ve Wordu (na
Linuxu mi nebezi :) a pritom nekteri spolupracovnici nic jineho neznaji.

Podruzny dotaz -- zkousel jsem latex2rtf a ten mi take zmrsil cestinu
(po importu do Wordu se to neda pouzit, i kdyz je zdrojovy text v cp1250
nebo v cp852). Neexistuje nejaky pocesteny latex2rtf?

S pozdravem,

Hanus Adler