Prevod z PDF

Martin Kucera drdech at mbox.vol.cz
Mon Jan 19 16:18:08 CET 1998

> Z PostScriptu lze vydolovat cisty text napr. pomoci utility pstotext
> (existuje napr. na Linuxu, ale urcite i na jinych platformach). Prevod PDF
> -> PS by mel byt bez problemu (Acrobat to zvlada).

Dekuji vsem za dosud dosle rady. Bohuzel jsem se nevyjadril dostatecne presne.
Onen kamarad by totiz potreboval z toho PDF dostat _formatovany_ text. Tusim, ze se jedna
o tvorbu helpu, ktery ma po castech v nekolika ruznych formatech a z toho Wordu
to pujde jeste do dalsiho formatu (nikoli PDF). Takze cisty text je v tomto pripade
vyraznym krokem zpet, ktery mu pridela spoustu prace.
Predpokladam (na zaklade svych kusych znalosti o PDF a PS), ze tento problem asi
nebude resitelny. Ale stacilo by aspon, kdyby se dal extrahovat text s informacemi
o typu a velikosti pisma te ktere casti textu.

Dekuji rovnez kolegovi Osobovi za spravne pochopeni a nasledne vyjadreni mych duvodu,
proc jsem se s timto problemem obratil prave sem.

			Zdravi Martin Kucera