Prevod z PDF

Jiri Osoba osoba at vyvoj.jablotron.cz
Mon Jan 19 09:14:16 CET 1998

> Zavazna poznamka na uvod: absolutne nechapu, jakou souvislost
> ma dotaz s tematem konference. O TeXu ani ceske lokalizaci
> v nem neni ani slovo. Budu se tedy tvarit, ze misto Word
> tam je TeX. Jadro odpovedi zustane zachovano.
>
> Zminku o Wordu preziju, ale do tehle konference nepatri
> dotaz, ktery se TeXu netyka ani vzdalene. Ledaze by mel
> spravce jiny nazor.

Dovolil bych si s Vami nesouhlasit. Jakozto priznivce TeXu a
typografie jsem relativne "familiarni" s vecmi jako jsou PS, PDF,
konverze formatu (textovych i grafickych) atd.

Na nasem pracovisti se (bohuzel) pouziva Word. A jakmile se vyskytne
nejaky problem z drive zminovane oblasti, na ktery nema Word ikonu na
hlavni plose, dotycny pracovnik prijde za mnou a zacne se na tuto
cestu vyptavat.

Toto byl, myslim si, i duvod puvodniho dotazu Martina Kucery.

Musim se priznat, ze i ja jsem na podobny problem narazil, nejen do
Wordu coz chtel jeden muj spolupracovnik, ale i do TeXu. Do TeXu jsem
ho vyresil prevodem PDF->PS (puvodne tiskem z Acrobatu na PS
tiskarnu a rucni editaci, posleze jakymsi programem z CTANu a rucni
editaci). Do Wordu se mi to vsak dostat (zatim) nepodarilo. Ale pevne
doufam, ze jednoho dne na Billa vyzraju.:-)

Jiri.

Ing. Jiri Osoba, Jablotron Ltd., Strelecka 7, CZ  466 01 Jablonec n.N
Phone/Fax: +420-428-23862             mailto:osoba at vyvoj.jablotron.cz