Obrazky EPS

arnost arnost at uivt.cas.cz
Fri Jan 16 15:42:26 CET 1998

>Nevim, jak funguje Corel, ale kdyz jsem kreslil obrazky pomoci PageDraw, tak
>jsem mel podobny problem a posleze jsem zjistil, ze tento program jako test
>inteligence uzivatele vklada pred prikaz showpage procento, kterymzto se
>oznacuje poznamka podobne, jako v TeXu. Takze obrazek se sice nakresli, ale
>neukaze.

to je naprosto v poradku, protoze showpage je v eps (encapsulated
postscript) zakazany operator (z pochopitelnych duvodu) to procento je
tam kvuli tomu, ze kdyz si ten obrazek chcete vyrisknout bez vkladani
do jineho postcriptu.

>Druha moznost je, ze se nejedna o PS, ale AI format, jak soudim podle
>koncovky souboru. Oba fomaty mi pripadaji na prvni pohled podobne a nemel by
>byt problem konverze, mam pocit ze GhostScript to umi. Pokud nejste zvykly s
>nim pracovat, tak dejte vedet (i mimo diskusni skupinu), zkusil bych se na to
>mrknout.

AI format je trochu vice strukturovany PostScript, aby se v nem
Ilustrator vyznal.

arnost