Obrazky EPS

Jiri Zelinka zelinka at math.muni.cz
Fri Jan 16 15:34:11 CET 1998

> Obdrzel jsem obrazky vytvorene v Corelu a ulozene
> jako EPS (napr. obr9.ai, prvni dva znaky %!, vnitrek vypada
> jako PostScript).
> Nasleduje tex386 a dvips. Vytvoreny soubor .ps poslu na tiskarnu:
> copy pom.ps prn. Tiskarna soubor prijme, ale nic nevytiskne
> (ani prazdny papir).
>
> Prosim o radu, kde delam chybu. Nebo obrazkove soubory je potreba
> jeste nejak upravit?

Nevim, jak funguje Corel, ale kdyz jsem kreslil obrazky pomoci PageDraw, tak
jsem mel podobny problem a posleze jsem zjistil, ze tento program jako test
inteligence uzivatele vklada pred prikaz showpage procento, kterymzto se
oznacuje poznamka podobne, jako v TeXu. Takze obrazek se sice nakresli, ale
neukaze.
Druha moznost je, ze se nejedna o PS, ale AI format, jak soudim podle
koncovky souboru. Oba fomaty mi pripadaji na prvni pohled podobne a nemel by
byt problem konverze, mam pocit ze GhostScript to umi. Pokud nejste zvykly s
nim pracovat, tak dejte vedet (i mimo diskusni skupinu), zkusil bych se na to
mrknout.

Jiri Zelinka