Otazky o postscripte

Chalmoviansky Pavel chalmo at center.fmph.uniba.sk
Fri Jan 23 10:55:57 CET 1998

Dobry den vsetkym,

pravdepodobne sa budem pytat trochu mimo temy tejto konferencie. Ale
azda nie privelmi:

1. potreboval by som vytlacit manual k METAPOSTu a chcem usetrit papier.
Manual je ps subor formatovany na A4. Chcel by som, aby boli strany
ulozene po dve na jednej A4 (presnejsie zmensit ich na A5) a ulozit
vedla seba. Je to mozne a ak ano, neviete mi poradit nejaky nastroj,
ktory by to zvladol?

2. mam ps subor s bneocislovanymi stranami, je mozne ich nejako
automaticky ocislovat ?

Pokial su tieto otazky prilis mimo ramca konferencie, prosim aspon o
smerniky, kde by som sa mohol nieco viac dozvediet.

S pozdravom
				Pavel Chalmoviansky