Znova CSED

Josef Krob jokr at mrakoplas.phil.muni.cz
Thu Feb 19 09:05:20 CET 1998

> Dobry den,
>
> poziadala ma jedna kolegyna, aby som jej poradil s CSEDom - po
> spusteni trva strasne dlho (2-3min), kym natiahne nejaky dokument (aj
> ked ma len 2-3 riadky). Po najrozlicnejsich laborovaniach som dokazal
> zatial jedinu vec - vypnut hornu pamat, ciastocne sa to zlepsilo, ale
> nie je to celkom ono.
>
> Neviete nejako poradit? (Rad by som na kolegynu urobil dojem :-))
> Uznajte, ze pri beznom postupe Edit -> TeX -> View -> Edit su tie
> prestavky dost neprijemne.

Pokud tu neni mezi uzivatelem a CSEDem (nebo prostredim MNU) nejaka
citova vazba nebo jine neprekonatelne pouto :-) a je nutne zustat v
DOSu a nevadila by omezena delka zpracovavaneho souboru na 64KB, pak
bych doporucoval nahradit celkove prostredi pro zpracovani
TeXShellem. Navrat do dokumentu primo na misto posledni polohy
kurzoru po projiti vyse zmineneho retezce je zde silnym argumentem.
Aspon pro mne kdysi byl.

Zdravi Josef Krob

           Josef Krob | Josef.Krob at cstug.cz, jokr at phil.muni.cz
Katedra filosofie     | http://www.phil.muni.cz/~jokr
Filosoficka fakulta   |   Filosofie a kosmologie
Masarykova universita |   TeX ve Windows
Dept. of Philosophy   | http://www.phil.muni.cz/fil/
Faculty of Arts       |   Slovnik ceskych filosofu
Masaryk University    |   Ze zivota katedry, syllaby, ...