Znova CSED

Ing. Richard Balogh BALOGH at nov1.kar.elf.stuba.sk
Thu Feb 19 08:14:30 CET 1998

Dobry den,

poziadala ma jedna kolegyna, aby som jej poradil s CSEDom - po
spusteni trva strasne dlho (2-3min), kym natiahne nejaky dokument (aj
ked ma len 2-3 riadky). Po najrozlicnejsich laborovaniach som dokazal
zatial jedinu vec - vypnut hornu pamat, ciastocne sa to zlepsilo, ale
nie je to celkom ono.

Neviete nejako poradit? (Rad by som na kolegynu urobil dojem :-))
Uznajte, ze pri beznom postupe Edit -> TeX -> View -> Edit su tie
prestavky dost neprijemne.

Uz som pozrel do archivu a zistil som, ze na tema CSED sa vyskytlo
viac otazok ako odpovedi - zamrzanie popisovalo dost ludi, ale
odpovede neboli. Stalo sa odvtedy nieco - napr. ako sa vyriesilo
zamrzanie na pentiach, spolupraca s klavesnicou?

Dakujem za odpoved
                    Riso Balogh