fonty

Jiri Osoba osoba at vyvoj.jablotron.cz
Wed Feb 18 11:11:32 CET 1998

On 18 Feb 98 at 10:42, Anton Surda wrote:

> Dobry den,
>
> po niekolkych rokoch som sa odhodlal vyrobit si cs-fonty s opravenymi
> metrikami. Z Brna z cstex/msdos som si stiahol fontcs, fontcm, metafont a
> mfjob. Ovsem ukazalo sa ze vo fontcm spusta fontov chyba, napr. cmcsc12,
> zdrojak cscsc12 sa ho potom marne dozaduje. Skopirovanie cmcsc12 zo starej
> zasoby nepomaha, lebo zda sa, ze sa medzi tym filozofia konstrukcie .mf
> suborov uplne zmenila. Su chybajuce fonty v instalacii cstexu niekde inde?
> Alebo sa mam pozriet po inych zdrojoch a teda nasa instalacia nie je celkom
> [...]

CS fonty, ktere nemaji obdobu v CM fontech vygeneroval (tusim dr.
Olsak) pomoci Sauterovy extrapolace zcela zamerne. Proto se nejedna o
chybu.

Stahnete si Sautera a vytvorte soubor cmcsc12.mf obsahujici
design_size:=12; input b-cmcsc a mate vyhrano. Podobne muzete
vytvaret i dalsi fonty (menite csc a 12).

Jiri Osoba <osoba at vyvoj.jablotron.cz>