fonty

Anton Surda fyzisurd at savba.sk
Wed Feb 18 10:42:00 CET 1998

Dobry den,

po niekolkych rokoch som sa odhodlal vyrobit si cs-fonty s opravenymi
metrikami. Z Brna z cstex/msdos som si stiahol fontcs, fontcm, metafont a
mfjob. Ovsem ukazalo sa ze vo fontcm spusta fontov chyba, napr. cmcsc12,
zdrojak cscsc12 sa ho potom marne dozaduje. Skopirovanie cmcsc12 zo starej
zasoby nepomaha, lebo zda sa, ze sa medzi tym filozofia konstrukcie .mf
suborov uplne zmenila. Su chybajuce fonty v instalacii cstexu niekde inde?
Alebo sa mam pozriet po inych zdrojoch a teda nasa instalacia nie je celkom
konzistentna?
Obraciam sa na verejnost, lebo prabiedne spojenie s Brnom mi nedovoluje
robit dalsie vyskumy priamo v instalacii cstex.

Za pomoc dakuje

Anton Surda