LaTeX makro: 1 bod, 2 body, 5 bodu?

Petr Prikryl prikryl at dcse.fee.vutbr.cz
Mon Feb 16 18:26:23 CET 1998

Dekuji vsem za pomoc. Nejvice mi vyhovelo reseni pana Cejky, protoze
je v mem pripade naprosto vyhovujici a je jednoduche. Nicmene dekuji
i ostatnim prispevatelum.

Petr

--
Petr Prikryl (prikryl at dcse.fee.vutbr.cz)   http://www.fee.vutbr.cz/~prikryl/
TU of Brno, Dept. of Computer Sci. & Engineering;    tel. +420-(0)5-7275 218