LaTeX makro: 1 bod, 2 body, 5 bodu?

Michal Kubecek kubecek at karlin.mff.cuni.cz
Thu Feb 12 15:56:59 CET 1998

>     \count1=\count0
>     \divide\count1 by 10
>     \multiply\count1 by 10
>     \advance\count0 by -\count1

Myslim, ze tohle bude davat spatny vysledek pro cisla koncici
na 11, 12, 13, 14. Prave proto jsem se tomu chtel vyhnout.
Takze pro totalni zmateni jeste

>     \count1=\count0
>     \divide\count1 by 10
>     \multiply\count1 by 10
      \count2=\count0
>     \advance\count0 by -\count1
      \count1=\count2
      \divide\count1 by 10
      \multiply\count1 by 10
      \advance\count2 by -\count1
      \ifnum\count1=1 u\else
      \fi

> Znak = a klicova slova by jsou nepovinna.

Krome toho '=' na prvnim radku.

                                                Michal Kubecek