Z Excel PS to LaTeX?

Stanislav Hledik hle10uf at axpsu.fpf.slu.cz
Fri Feb 13 14:24:36 CET 1998

> Urcite Courier-Oblique. Italic totiz znamena jinou kresbu (srovnejte
> napr. pismeno "a" z csr10 a csti10 nebo z Times-Roman a Times-Italic),
> zatimco Courier je jenom zesikmeny (srovnejte totez pismeno v
> Helvetica a Helvetica-Oblique).
>
> Jiri Osoba <osoba at vyvoj.jablotron.cz>

To si take myslim. Pred chvili jsem se dival na CTANu do fontname.info, a
nektere firmy pouzivaji Courier-Italic, jine Courier-Oblique (jak psal
take kolega Horak). To je sice snadno napravitelna drobnost, nicmene me
docela stve, ze dost drahe produkty jako Mathematica nejsou dotazeny prave
v techto malickostech (hlavne ten BBox).

                                               ---sh

----------------
Stanislav Hledik
Department of Physics