Z Excel PS to LaTeX?

Z. Wagner wagner at beba.cesnet.cz
Fri Feb 13 14:19:15 CET 1998

On Fri, 13 Feb 1998, Stanislav Hledik wrote:

> Zdravim,

> kdyz uz jde rec o driverech: pri exportu do eps v Mathematice 3.0 for Win95
> se vygeneruje eps file s totalne 'ujetym' Bounding Boxem (asi tak o
> dvojnasobek velikosti obrazku mimo), takze je pak musim dodatecne
> zpracovavat pomoci GS+GV. Nemate nekdo zkusenosti, jak to napravit?

Presne tohle bylo pred par lety popisovano ve Zpravodaji.

> Dale, pri prohlizeni mi GV nechtel ukazat sikmy Courier a pouzival nahradni
> Ugly. Bylo to tim, ze do eps se ulozil nazev Courier-Italic, zatimco v
> map souboru pro GS je Courier-Oblique. Ktere oznaceni je spravne?

Podle porovnani s ostatnimi nazvy od firmy Adobe je "spravne"
Courier-Oblique, ale bal bych se to generalizovat. Je rada ruznych
dodavatelu fontu, kteri si sve verze pojmenovavaji po svem. Napriklad ve
starsi verzi Corelu pro Windows najdete font Helvetica pod nazvem
Switzerland, Palatino pod nazvem PalmSprings, apod. Vubec by me
neprekvapilo, kdyby nejaka firma dodavala Courier-Italic a nejaky SW na
takovy font spolehal.

Reseni je proste: do map souboru si pripiste Courier-Italic jako alias pro
Courier-Oblique. Podobne to snad jde udelat i v dvips.

> ---sh
>
> ----------------
> Stanislav Hledik
> Department of Physics
> Faculty of Philosophy and Science
> Silesian University at Opava
> Bezrucovo nam. 13
> 746 01  Opava
> Czech Republic
> tel: +420 653 684-292
> fax: +420 653 216-948
> mailto://hle10uf@fpf.slu.cz

Zdenek Wagner

E. Hala Laboratory of Thermodynamics,
Institute of Chemical Process Fundamentals
of the Academy of Sciences of the Czech Republic
e-mail:wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

Local editor of the Bulletin of the Czech and Slovak TeX Users Group,
member of the CSTUG board
e-mail:Zdenek.Wagner at cstug.cz  or  bulletin at cstug.cz  or  zpravodaj at cstug.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://www.cstug.cz/