xdvi a pravitka

Z. Wagner wagner at beba.cesnet.cz
Thu Feb 12 14:48:26 CET 1998

On Wed, 11 Feb 1998, Jaromir Kuben wrote:

> Prohlizecka dvipm lupu ma (na prave tlacitko mysi resp. no obe - pak po
> uvolneni tlacitek nezmizi).

To je dobry duvod k tomu, abych si konecne nainstaloval novou verzi dvipm.

> Jednotky v gsview lze nastavit v Options (i na mm). I zde je "lupa", na to
> jsem ale prisel nahodou,v dokumentaci jsem to nevidel - dvakrat se klepne
> pravym tlacitkem mysi a obdelnik kolem mista klepnuti se zvetsi na cele okno.

I zde mam starou verzi, kde sice lupa neni, ale pravym tlacitkem se da
zvetsovat obraz (podle nastaveni v options), coz bylo uz v hodne davne
verzi a prisel jsem na to taky nahodou.

> Zdravi
>        Jaromir Kuben

Zdenek Wagner

E. Hala Laboratory of Thermodynamics,
Institute of Chemical Process Fundamentals
of the Academy of Sciences of the Czech Republic
e-mail:wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

Local editor of the Bulletin of the Czech and Slovak TeX Users Group,
member of the CSTUG board
e-mail:Zdenek.Wagner at cstug.cz  or  bulletin at cstug.cz  or  zpravodaj at cstug.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://www.cstug.cz/