METAFONT help!

Petr Sojka sojka at daeron.fi.muni.cz
Tue Feb 10 19:03:10 CET 1998

"Martin Kavalec wrote:"
: Pokud nechcete kompilovat METAFONT, da se pouzit gftodvi (nebo se to
: jmenuje gf2dvi ?) + xdvi. Jediny hacek je v tom, ze ve vzniklem dvi
: se pouziva font `gray' a ten se da generovat jen v modu `imagen'.
:
: Zkuste vygenerovat font gray v rozliseni, ktere pouzivate pri
: prohlizeni v xdvi a dat jej do adresare kde jej xdvi hleda. Pak si
: muzete font prohlednout pomoci xdvi.

Pro 600dpi fungoval tento soubor, ktery lze pojmenovat
treba grayljfour.mf:

% Gray font for HP LaserJet IV (600dpi); proofsheet resolution is 75 pixels per
inch.
% Each pixel is represented by a 8x8 square, with 4/16 of the dots on.

if mode<>ljfour: errmessage "This file is for ljfour only"; fi

font_identifier "GRAYLJFOUR";

boolean lightweight;
picture pix_picture; pix_wd := pix_ht := 8;
pix_picture := unitpixel scaled 8;

input grayf

: Pravda, je to pravou rukou do leve kapsy, asi to ma i jine nevyhody

Myslim, ze jde o docela korektni reseni.
: (nemuzu srovnat, protoze primy vystup z METAFONTU jsem nevidel), ale
: treba vam to bude stacit. (Zkousel jsem to jen ze zvedavosti -- kdyz
: jsem zjistil, ze standardni binarka vykreslovani nepodporuje, snazil
: jsem se font zobrazit jinak.)
:
: S pozdravem
: Martin Kavalec