Zrcadlove otoceni

Z. Wagner wagner at beba.cesnet.cz
Mon Feb 9 14:04:44 CET 1998

On Mon, 9 Feb 1998, Jaromir Kuben wrote:

> Nejlepe pomoci dvips. Pri volani zadate navic parametr -hsoubor
> a do hlavickoveho souboru soubor date napr. radky
>
>   userdict begin /bop-hook {-1 1 scale isls {vsize} {hsize} ifelse neg
>   0 translate} def end

Vetsinou to funguje, ale zkrachuje to, pokud vkladate EPS, ktery byl z
jineho TeXoveho zdrojaku vytvoren pomoci dvips. Pak je lepsi mirror.ps od
Petra Sojky, viz ftp://ftp.cstug.cz/pub/tex/local/cstug/sojka/.

> Take je to mozne zaradit primo do zdrojoveho textu (viz dokumentace
> k dvips). Hlavickovy soubor musi byt umisten tak, aby ho dvips nasel
> (ve standardni instalaci emtexu je to tusim emtex\data\dvips resp.
> aktualni adresar).
>
> Zdravi
>         Jaromir Kuben

Zdenek Wagner

E. Hala Laboratory of Thermodynamics,
Institute of Chemical Process Fundamentals
of the Academy of Sciences of the Czech Republic
e-mail:wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

Local editor of the Bulletin of the Czech and Slovak TeX Users Group,
member of the CSTUG board
e-mail:Zdenek.Wagner at cstug.cz  or  bulletin at cstug.cz  or  zpravodaj at cstug.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://www.cstug.cz/