Zrcadlove otoceni

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Mon Feb 9 10:31:21 CET 1998

> Dobry den,
> mam nasledujici problem. Potrebuji otocit TeXovy vystup zrcadlove,
> protoze v textu jsou PS obrazky je to mutno udelat bud v DVIPS nebo s
> PS souborem. Poradte mi, prosim, jak to udelat.
>        S pozdravem
>            Milos Brejcha

Nejlepe pomoci dvips. Pri volani zadate navic parametr -hsoubor
a do hlavickoveho souboru soubor date napr. radky

  userdict begin /bop-hook {-1 1 scale isls {vsize} {hsize} ifelse neg
  0 translate} def end

Take je to mozne zaradit primo do zdrojoveho textu (viz dokumentace
k dvips). Hlavickovy soubor musi byt umisten tak, aby ho dvips nasel
(ve standardni instalaci emtexu je to tusim emtex\data\dvips resp.
aktualni adresar).

Zdravi
        Jaromir Kuben