Problem s TeX pod Windows

Josef Krob jokr at mrakoplas.phil.muni.cz
Mon Feb 9 13:22:30 CET 1998

> je podpora pod Win. Rozbalil jsem to, nastavil Options podle
> dokumentace ale kdyz spustim vlastni TeX (compiler tex386.exe) dostanu
> nasledujici zpravu s kterou si nevim rady:
>
> This is emTeX (tex386), Version 3.14159 [4b] (no format preloaded)
> **&D:/EMTEX/BTEXFMTS/CSPLAIN POKUS.TEX
>  ---! Must increase the trie size
> (Fatal format file error; I'm stymied)
>
> Ta cesta k csplain.fmt je spravne to jsem zkontroloval. Predem dekuji
> za jakoukoliv radu.
>                                                    Daniel Hort

Opravdu jste si jist, ze

1. to neni konflikt plain a latexovy dokument?

2. je v Options/Format Files napsana cesta k csplain.fmt a nikoli k
cslatex.fmt?

3. mate nastavene systemove promenne (SET) pro TeX pred spustenim
Windows?

4. je format generovany pro tex386?

Dalsi mne momentalne nenapada.

Zdravi J.K.
           Josef Krob | Josef.Krob at cstug.cz, jokr at phil.muni.cz
Katedra filosofie     | http://www.phil.muni.cz/~jokr
Filosoficka fakulta   |   Filosofie a kosmologie
Masarykova universita |   TeX ve Windows
Dept. of Philosophy   | http://www.phil.muni.cz/fil/
Faculty of Arts       |   Slovnik ceskych filosofu
Masaryk University    |   Ze zivota katedry, syllaby, ...