Problem s TeX pod Windows

Daniel Hort hort at jumbo.ped.muni.cz
Mon Feb 9 11:27:37 CET 1998

Dobry den

Jsem  zacatecnik takze se mozna budu ptat na jednoduche veci, ale
nikde jsem nenasel odpovedi.

Nainstaloval jsem si csTeX z archivu v rezimu small (uz jsem to ale
zkousel i s rezimem all, a vysledek byl stejny). Dle meho laickeho
soudu vse fungovalo tak jak ma. Pak jsem si stahl balik texwin.zip coz
je podpora pod Win. Rozbalil jsem to, nastavil Options podle
dokumentace ale kdyz spustim vlastni TeX (compiler tex386.exe) dostanu
nasledujici zpravu s kterou si nevim rady:

This is emTeX (tex386), Version 3.14159 [4b] (no format preloaded)
**&D:/EMTEX/BTEXFMTS/CSPLAIN POKUS.TEX
 ---! Must increase the trie size
(Fatal format file error; I'm stymied)

Ta cesta k csplain.fmt je spravne to jsem zkontroloval. Predem dekuji
za jakoukoliv radu.
                                                   Daniel Hort
Daniel HORT
Masaryk University Brno