Barevne slidy

Z. Wagner wagner at beba.cesnet.cz
Thu Feb 5 14:11:08 CET 1998

On Wed, 4 Feb 1998, Milan Zamazal wrote:

>     ZW: Ja bych pouzil PDF, protoze PS triky lze pouzit take, zobrazeni
>     ZW: je kvalitnejsi nez v GS a Acrobat Reader je zdarma pro vsechny
>     ZW: bezne platformy.
>
> Nevim, jaka je posledni verze Acrobat Readeru.  Ja tu mam 3.0 a ta:
> - je pri zobrazovani PDF *vyrazne* pomalejsi nez gv + gs;
> - zobrazeny vystup se skoro neda precist (vystup z gv + gs lze precist
>   bez problemu)
> - nema k dispozici zdrojaky

Pokud nemate exoticky pocitac, zdrojaky nepotrebujete.

> - v licenci je vyslovne zakazano opravovat chyby

Kdyz nechodil Acrobat Reader v OS/2, poslal jsem chybovou zpravu do Adobe
a brzy byla k dispozici fungujici verze.

> Co se tyce prohlizecu, je PS a PDF zhruba rovnocenne, protoze
> ghostscript pracuje s obojim.  Nicmene pro PS existuje na rozdil od PDF

Zkusil jsem kdysi precist nejaky PDF od Adobe v GS a havarovalo to. V
Acrobatu se to nestava. Navic Acrobat umi pri kliknuti na internetovy
odkaz spustit napr. Netscape (nebo jiny browser podle konfigurace) a mohu
odesilat formulare vytvorene v PDF.

> jiz cela rada utilit dodavanych napr. standardne s beznymi linuxovskymi
> distribucemi.  Takze pro bezneho uzivatele je zrejme lepsi pracovat s PS
> a ne s PDF.
>
> Milan Zamazal
>
> --
> Abych take prispel svym dilem k pocitacove katastrofe ohlasene na 1. 1. 2000,
> prestanu od toho dne vsechny sve cesky psane zpravy konvertovat do ASCII.

Ja zase prestanu na ceske maily s diakritikou odpovidat...

Zdenek Wagner

E. Hala Laboratory of Thermodynamics,
Institute of Chemical Process Fundamentals
of the Academy of Sciences of the Czech Republic
e-mail:wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

Local editor of the Bulletin of the Czech and Slovak TeX Users Group,
member of the CSTUG board
e-mail:Zdenek.Wagner at cstug.cz  or  bulletin at cstug.cz  or  zpravodaj at cstug.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://www.cstug.cz/