Barevne slidy

Milan Zamazal pdm at informatics.muni.cz
Wed Feb 4 20:22:30 CET 1998

>>>>> "ZW" == Z Wagner <wagner at beba.cesnet.cz> pise:

    ZW: Ja bych pouzil PDF, protoze PS triky lze pouzit take, zobrazeni
    ZW: je kvalitnejsi nez v GS a Acrobat Reader je zdarma pro vsechny
    ZW: bezne platformy.

Nevim, jaka je posledni verze Acrobat Readeru.  Ja tu mam 3.0 a ta:
- je pri zobrazovani PDF *vyrazne* pomalejsi nez gv + gs;
- zobrazeny vystup se skoro neda precist (vystup z gv + gs lze precist
  bez problemu)
- nema k dispozici zdrojaky
- v licenci je vyslovne zakazano opravovat chyby

Co se tyce prohlizecu, je PS a PDF zhruba rovnocenne, protoze
ghostscript pracuje s obojim.  Nicmene pro PS existuje na rozdil od PDF
jiz cela rada utilit dodavanych napr. standardne s beznymi linuxovskymi
distribucemi.  Takze pro bezneho uzivatele je zrejme lepsi pracovat s PS
a ne s PDF.

Milan Zamazal

--
Abych take prispel svym dilem k pocitacove katastrofe ohlasene na 1. 1. 2000,
prestanu od toho dne vsechny sve cesky psane zpravy konvertovat do ASCII.