Barevne slidy

Z. Wagner wagner at beba.cesnet.cz
Wed Feb 4 14:32:25 CET 1998

On Wed, 4 Feb 1998, Petr Tomasek wrote:

>                 ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>  Dobry den !
>
> Proc tak slozite? Neni jednodussi dvi prevest primo do
> postscriptu pomoci dvips a ten teprv zobrazovat pomoci gs/gv?
>
> Rekl bych, ze se tim da vyuzit i nejakych postscriptovych
> triku (pomoci /special{ps:..} ), a tak udelat takove pozadi,
> jake chcete. Zeptejte se nejakeho odbornika na postscript.
>

> Petr Tomasek

Ja bych pouzil PDF, protoze PS triky lze pouzit take, zobrazeni je
kvalitnejsi nez v GS a Acrobat Reader je zdarma pro vsechny bezne
platformy.

Zdenek Wagner

E. Hala Laboratory of Thermodynamics,
Institute of Chemical Process Fundamentals
of the Academy of Sciences of the Czech Republic
e-mail:wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

Local editor of the Bulletin of the Czech and Slovak TeX Users Group,
member of the CSTUG board
e-mail:Zdenek.Wagner at cstug.cz  or  bulletin at cstug.cz  or  zpravodaj at cstug.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://www.cstug.cz/