Ziva zahlavi v LaTeXu

Zdenek Wagner wagner at beba.cesnet.cz
Fri Dec 4 17:04:00 CET 1998

On Fri, 4 Dec 1998, Mgr. Libor Dvorak wrote:

> Provizorne (a jiste krajne spinave) jsem to zlomil tak, ze za
> problematickymi prikazy \chapter{...}, \section{...} predefinuji
> \chaptermark, resp. \sectionmark na kratkou verzi. To ma ale
> jednu chybu - zkraceni se neprojevi u \sectionmark na aktualni
> strance, ale az na dalsich. Nakonec jsem dodal zmenu
> \sectionmark na kratkou verzi i pred \section{}, vcetne prislusne
> zmeny citace (mam na mysli counter  :-) )section. Je to urcite
> lepsi, nez manualne editovat .toc, ale to je asi vse... ;-(
>
>                                                    L. Dvorak

Ja bych si radeji vyrobil vlastni styl, do nehoz bych zkopiroval
definice \chapter, \section, \@startsection, atd. a v nich bych
udelal potrebne zasahy, napr. nepovinny parametr by se poslal do
ziveho zahlavi a do obsahu by sel cely nazev. O nadpisech jsem
psal podrobne ve Zpravodaji 2/1998, ale priznam se, ze presne
tohle tam neni (ale je tam jista inspirace).

Zdenek Wagner

E. Hala Laboratory of Thermodynamics,
Institute of Chemical Process Fundamentals
of the Academy of Sciences of the Czech Republic
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

Local editor of the Bulletin of the Czech and Slovak TeX Users Group,
member of the CSTUG board
e-mail: Zdenek.Wagner at cstug.cz  or  bulletin at cstug.cz  or  zpravodaj at cstug.cz

Member of Czech OS/2 Users Group (http://cs.felk.cvut.cz/~kunaa/)

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/